استخدام و کسب و کار اینترنتی

کسب و کار
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۷ فروردين ۰۲، ۱۸:۵۱ - ساردینا
    .
  • ۱۲ آذر ۰۰، ۰۱:۲۸ - حسن رستملو
    سلام
  • ۶ خرداد ۰۰، ۱۳:۱۰ - محمد
    الله

کسب درامد اینترنتی با پرشین ای http://persiane.ir/?zir=240

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۴ ق.ظ

 

« ارسال مطلب حداقل روزی 10 عدد و هر مطلب مبلغ 520 تومن دریفت کنید که میشود روزی 5200 تومن درامد شما از ارسال و بازنویسی مطلب و اگه سئوی مطالب شما بالاباشد درامدتان هم بیشتر است »

 

برای کسب درامد ا یا کسب و کار اینترنتی من به شما سایتی رو معرفی میکنم که میتوانید با ارسال مطالب به ا برای خود کسب درامد اینترنتی خوبی داشته باشید و اگر فعالیت خود رو هم بیشتر کنید میتوانید این کسب . و کار اینترنتی رو برای خود شغل دومی حساب کنید چون بیشتر افراد امروزی دنبال کسب و کار و دارمد اینترنتی هستند. و برای درامد اینترنتی سایت های زیادی وجود دارد که بنده سایت پرشن ای  رو به شما معرفی میکنک که این سایت هم ایرانی است و هم قابل اعتماد است.

برای ثبت نام وکسب درامد میتوانید از لینک زیر جهت عضویت استفاده نمائید

      http://persiane.ir/?zir=240

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۱
Muhammad deh

کسب و کار

نظرات  (۲)

سلام قا محمد ممنون از معرفی داشتم تحقیق میکردم دیدم اینجا هم سایت persiane.ir رو معرفی کردی اعتمادم بیشتر شد الان کد تو 240 هست
مال من 2049 هست یعنی من وقتی عضو شدم 2048 نفر قبل من عضو شده بودند ؟
و تو نفر 240 هستی ؟
ممنون میشم جواب بدی
با تشکر پرویز شاهدوست 19 ساله از خوی
پاسخ:
باسلام خدمت دوست عزیز
اره من نفر 240 هستم تا اینکه مسابقه پرشین شروع بشه رتبه ام 6 بود ولی الان وقت ارسال مطالب ندارم رتبه ام رسیده به 35
امیدوتاروم شما هم بتوانی از این اینترنت کسب و کار دائمی و درامد خوبی داشته باشید
۰۶ دی ۹۶ ، ۱۸:۲۹ طاهرخانی
سلام من عضو شدم ولی توعناوین فقط سعو سایت و سعو محتوا بود و عناوین دیگه نبود،میخوام واردبشم هم میگن اشتباهه ولی مطمعنم که درسته میتونین راهنماییم کنین؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی