استخدام و کسب و کار اینترنتی

کسب و کار
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۷ فروردين ۰۲، ۱۸:۵۱ - ساردینا
    .
  • ۱۲ آذر ۰۰، ۰۱:۲۸ - حسن رستملو
    سلام
  • ۶ خرداد ۰۰، ۱۳:۱۰ - محمد
    الله

وای چقدر پول آخ جون!!!

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۴ ق.ظ

 

سایت پولساز

وای چقدر پول آخ جون!!!

 

وای چقدر پول آخ جون!!

«برای کسب درآمد و پولدار شدن از راه اینترنت چندین راه وجود دارد تا بتوانید درآمدشان در ماه به 2میلیون تومان حداقل برسد»

دوستان عزیز در اینجا میخواهم چند روش کسب درامد از اینترنت رو برای شما بازگو کنم که آیا میشود از اینترنت درامد همیشگی داشته باشیم یا نه . اصلا کار مجازی پول و درامد داره یا نه . در جواب باید گفت بله اینترنت هم کسب درامد و همیشگی دارد .

1) برای کسب درامد از اینترنت اول میبایست یک سایت بای خودتان طراحی کنید ( فروشگاهی یا تبلیغات و یا مقاله و خبر ). دامنه و طراحی یک وبسایت حرفه ای و جذاب لازمه ی موفقیت بالایی است. بعد از طراحی و قرار دادن مطالب و یا لینک محصول در سایتتان باید آن را به دوستانتان معرفی کنید میتوانید برای معرفی سایتتان از شبکه های اجتماعی استاده کنیدتا درامد بالایی رو کسب کنید و باید توجه داشت که مردم چه چیزهایی رو نیاز دارند یعنی باید بازاریابی خوبی داشته باشید تا موفق شوید.

2) میتوانید برای کسب درامد در سایتهای فروشگاهی و دیجیتالی که نیاز مردم رو فراهم میکنند عضو شوید و از قسمت پورسانت بگیر و همکاری در فروش به فعالیت در سایت شروع به کار کنید که در آنجا شما با معرفی محصولات و اجناس سایت یا معرفی لینک همکاری در فروش خود به دوستانتان در شبکه  های اجتماعی و هر یک از دوستان شما از لینک شما و ار سایت شود و محصولی رو خریداری کند طبق قوانین سایت درصد پورسانت محصول فروخته شده رو به شما میدهد .که با عالیت بالا درامد خوبی میتوان داشت.

3) برای کسب درامد اینترنتی میتوانید در سایت های تبلیغاتی و کلیکی ایرانی و خارجی فعالیت کنید تا درامد خوبی داشته باشید به اینگونه شما بعد از عضویت در سایت و ورود به پنل خودتان یک سری تبلیغات کلیکی به شما میدهد و شما بعد ازکلیک کردن روی آنها مبلغی به حساب کاربری شما واریز میشود که بعد از رسیدن مبلغ به حد نصاب میتوانید درخواست برداشت بزنید و پولتان رو بگیرید.

4) در سایتهای بورس ارز هم میتوانید عضو شوید و به فعالیت بپردازید به گونه ای که شما مبلغی پول در این سایت سرمایه گذاری میکنید و وقتی نرخ ارز بالا رفت میفروشید و وقتی نرخ پایین اومد شما ارز را خریداری میکنید  . که در این بازه زمانی میتوانید سود خوبی داشته باشید.

امیدوارم از مطالب بنده استفاده خوبی داشته باشید و در کسب و کار اینترنتی موفق باشید.

                                 http://persiane.ir/?zir=240

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی